TANGGAL 31 OGOS 2020 GENAPLAH USIA PORTAL RAKYAT PAHANG DAILY ONLINE (PDO) YANG KE-12 TAHUN (2008-2020) | TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN SEMUA | JIKA ADA ISU RAKYAT INGIN DISIARKAN, BOLEH EMAIL KE PAHANGDAILY@YAHOO.COM | JANGAN LUPA LIKE, FOLLOW N SHARE PAHANG DAILY ONLINE DI FACEBOOK # INSTAGRAM # TWITTER

Iklaneka Berbayar Pahang Daily Online 2009





249 Komen Skrg, Sila Berikan Komen Anda Di Sini:

«Oldest   ‹Older   201 – 249 of 249
Anonymous said...

najib BABI, mahathir FIRAUN, apa komen para ameno totok?

Anonymous said...

najib BABI, mahathir FIRAUN, apa komen para ameno totok?

Anonymous said...

najib BABI, mahathir FIRAUN, apa komen para ameno totok?

Anonymous said...

najib BABI, mahathir FIRAUN, apa komen para ameno totok?

Anonymous said...

najib BABI, mahathir FIRAUN, apa komen para ameno totok?

Anonymous said...

najib BABI, mahathir FIRAUN, apa komen para ameno totok?

Anonymous said...

najib BABI, mahathir FIRAUN, apa komen para ameno totok?

Anonymous said...

najib BABI, mahathir FIRAUN, apa komen para ameno totok?

Anonymous said...

anuar ponkok,apa komen para pr priah?

AHLI UMNO YG DAH BERTAUBAT said...

DALAM SURAH MUNAFIKUN,

SESIAPA YANG MENENTANG HUKUM ALLAH
MEREKA AKAN DICAMPAKAN KEDALAM API
NERAKA. MELAINKAN MEREKA BERTAUBAT.

PARTI APE YEK? YANG MENOLAK HUKUM
HUDUD.

Anonymous said...

parti yg menolak hukum hudud, umno,
pkr, dap, gerakan, ppp

Anonymous said...

anuar ponkok,apa komen pr priah ?

Anonymous said...

anuar pomkok,apa komen pr priah?

Anonymous said...

anon 9.30 ni cukup bagus awak punya budi bahasa... ISLAM ke ni? maki dan panggil org ngan nama yg bagus bagi awak tu... kalau dia org ni tak ampunkan awak dan mmg tak merestui langsung panggilan itu utk dirinya... awak jenuh cari dia la kat padang masyhar nanti ... sedarla diri kalau meluat kat org pun... bawa2 mengucap

Anonymous said...

komen aku senang jerr, kau yang sebenarnya babi dan kau juga sebenarnya firaun sebab kau lebih tahu perangai kedua-duanya sebab tu kau dapat samakan pada orang lain plak.. TAHNIAH arini memang sah kau babi dan firaun.

Anonymous said...

?????????

Anonymous said...

tahniah warge penanti telah berjaya menjalani 'ujikaji' pembangkang

Anonymous said...

TAK SUKA KE PM DAN MNTAN PM.... SILAKAN KE ANTARTIKA...BORNEO... MALDIVES... VIETNAM....MONGGOLIA... ATAU KEMANA SAJA YG ANDA KEPINGIN....TAK DE ORG NAK MARAH.... SILAKAN...SILAKAN...

Anonymous said...

aku pilih MONGGOLIA
sebab ramai gadis cantik

Anonymous said...

salam, korang dah tengok ke keputusan pemilihan pas tu, kalau dilihat daripada individu yg menang dan alasan yg kalah tu memang lah mereka ada kepentingan peribadi je, kerjasama dengan umno yg majoriti melayu ditolak kononya kalau mereka bergabung nanti akan timbul masalah pembahagian kerusi, tak akan dilantik jadi PM dan akan dijadikan kuda tungangan umno.

Jadi apa bezanya kalau mereka bergabung pakatan rakyat apakah terbahagi dengan adilnya kedudukan kerusi, dan pastikah dilantik jadi PM ataupun betulkah tidak dijadikan kuda tungangan kepada PKR dan DAP.

Begitulah kalau orang melayu yang dah gila kuasa pandangannya mula kabur, tak nampak beza antara kebaikan dan keburukan, tak kira ulama ke tidak yang pasti mahu berkuasa aje.

Sepatutnya sesama islam kita wajib memperbetulkan sesama kita jika ada sebarang kesilapan berlaku, gunakan pelbagai cara, bukan dengan menjauhkannya terus,

Pengabungan dengan PKR, DAP tak menjanjikan sesuatu yang indah kepada orang melayu, kalau dilihat kepada situasi kini dengan kuasa politik orang melayu mula terhakis sudah pun nampak tanda-tanda hak dan keistimewaan orang melayu mula terhakis, sedarkah kita desakan Majlis Peguam yang dimonopoli oleh suatu kaum saja, waktu yang singkat DAP memerintah Perak dah meluluskan tanah kepada orang cina, apakah orang melayu sudah memiliki tanah di Perak tu,

Jangan pelik satu hari nanti jika kuasa politik orang melayu sudah merosot, hak sama rata seperti bumiputera pula dituntut. Sistem Raja pula dihapuskan dan orang melayu akan menjadi melukut ditepi gantang.

Sedarkah kita, sekarang ni sudah ada kecenderungan memecahbelahkan orang melayu, cuba kita perhatikan komen di dalam blog ini, segelintir saja yang positif yang lain nya negatif. Kalau beginilah cara orang melayu berfikir , bangsa melayu akan menghadapi masa depan yang sukar.

Cara ini lah yang telah diamalkan oleh regim Zionis sehingga berjaya melemahkan bangsa Arab. Kerana dengan perpecahan bangsa Arab maka senanglah mereka menakluk Palestin.

Cara Zionis meracuni fikiran rakyat, pertama dengan meruntuhkan sistem kekuatan di belakang kerajaan seperti polis, atm, kehakiman dan penguatkuasa yang lain dengan memburuk-burukan secara berterusan dengan niat mengaibkan bukan membetulkan.Pelbagai cara seperti demontrasi atau media digunakan agar tindakan yang diambil terhadap mereka akan mencerminkan sebagai kezaliman kerajaan kononya hak kebebasan pada masa yang sama turut menafikan jasa pengorbanan mereka selama ini

Natijahnya golongan muda yang lahir selepas merdeka tidak lagi menghargai sejarah, lalu timbulah rasa benci yang teramat sangat kepada kerajaan, lalu mereka dimanipulasikan oleh pemimpin tertentu supaya menuntut kuasa rakyat dikembalikan dan keputusannya sudah pasti menolak kerajaan yang ada.

Kalau kuasa dipulangkan kepada PAS yang majoriti melayu tidak menimbulkan masalah yang besar seperti yang berlaku di Kelantan, tetapi yang amat dibimbangi kalau keputusannya tidak seimbang seperti yang berlaku di Perak, Pulau Pinang, Selangor dan Kedah. Mimpi yang indah akan bertukar ngeri.

Marilah kita sama sama renung secara tenang tanpa sebarang gangguan emosi, buat kira-kira tentang kedudukan wakil-wakil rakyat kita yang menang di DUN dan PAR. Aapakah cukup kerusi PAS berbanding DAP Dan PKR bertanding dalam PRU, dan wajarkah PAS menuntut sebagai tulang belakang Pakatan Rakyat. Kalau belum sampai bila kita perlu menunggunya.

Justeru itu, wajarkah PAS bergabung dengan UMNO demi masa depan orang Melayu.

Kepada semua pembaca berikanlah komen yang bernas tanpa sebarang gangguan emosi agar pandangan dan komen saudara dapat dijadikan panduan bersama. Kepada sesiapa yang telah dirasuk syaitan, anda dinasihatkan supaya jangan memberikan komen. Sekiranya anda tergolong sepesis yang sudah tidak dapat dipulihkan lagi terserahlah.

Anonymous said...

?????

setan zindagi said...

taniah anon 10.04,satu2 komen yang terbaik sejak aku melayari laman ini untuk mencari ,melayu jahat dan hianat untuk di gigit,moga2 dengan penjelasan anda yang amat bernas dapat difahami oleh ,anak2 muda,yang terkeliru,aku masa muda dulu ,macam tu juga,harap2 pas dan umno dapat teruskan perbincangan...bila melayu dah bersatu,,,aku akan tinggal kerja setan aku ,mengigit melayu jahat lagi celaka ,

Anonymous said...

ttt

PAS UMO BUANG PKR DAN DAP said...

UMNO DAN PAS AKAN BERSATU TAK LAMA LAGI...

UMNO AKAN BEKERJASAMA DENGAN PAS.

PM PAS UMNO DUDUK TPM PUN TAKPERRR

Anonymous said...

salam, kenapa Hj Hadi ulang balik ucapannya berkaita dengan kerajaan perpaduan. Saya cukup kagum dengan alasan beliau, kita perlu sokong dan doakan semoga niat dan hasrat beliau akan termakbul.

Syabas Tok Guru Hj Hadi, bermula ddari sekarang kerana orang melayu sedang menuju ke arah kehancuran.

Jangan fikir siapa yang jadi PM atau TPM kerana itu semua kuasa yang sementara, tetapi yang lebih penting orang melayu kembali bersatu. Agama Islam tetap terjaga dan negara akan terus aman.

Biarkan lah kita maju mengikut acuan sendiri tanpa mengadaikan maruah dan negara tanah tumpah darah.

umno alim said...

AKU SETUJU CADANGAN HJ HADI,
TAPI AKU TAKUT UMNO TAK MAMPU AKUR DENGAN SYARAT-SYARAT YANG AKAN HJ HADI BERIKAN. SALAH SATU SYARAT YG PALING RINGAN IALAH SEMUA ISTERI MENTERI UMNO MESTI TUTUP AURAT, TERMASUK PUTERI UMNO.

KALAU ITU PUN, UMNO TAK MAMPU NAK TERIMA, TAK PAYAH BERGABUNG LE.

Anonymous said...

hidup umno ,hidup pas.mampus pkr ,mampus dap

Anonymous said...

BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRPKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR

Anonymous said...

BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRPKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR

Anonymous said...

BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRPKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR

Anonymous said...

BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRPKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR

Anonymous said...

BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRPKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR

Anonymous said...

BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRPKR BOIKOT PKR BOIKOT PKRBOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR BOIKOT PKR

Anonymous said...

HIDUP PKR
DULU AKU UMNO JUGAK
HIDUP PKR
DULU AKU UMNO JUGAK
HIDUP PKR
DULU AKU UMNO JUGAK

UMNO JAHAT
UMNO JAHAT
UMNO JAHAT
UMNO JAHAT
UMNO JAHAT
44 KALI UMNO JAHAT

Anonymous said...

umno memang jahat sebab umnolah negara merdeka,
sebab umnolah kita bolrh pergi sekolah,
sebab umno kita kenal dunia,
sebab umnolah kita mengenal erti ekonomi,
sebab umnolaj kita semua hidup aman damai,
sebab umnolah orang melayu dikenali,
sebab umnolah negara malaysia dinelai dunia,
sebab
umnolah raMai usaHawaN MELayu lahir,
SEBb umnolah orang islam sebabg beribadah,
oh gitu ka

Anonymous said...

sebab umno kita kenal dunia?
dah makan ubat ke belum?
kita kenal dunia sebab mak
kita tidor dengan bapak kita
lepas tu, dapat kita.

umno cuma ajar anak2 kita
menolak hukum hudud.

Anonymous said...

MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAPMARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PK

Anonymous said...

MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAPMARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PKR DAN DAP-MARI KITA BOIKOT PK

admin said...

salam perjuangan

http://pasfeldaawah.blogspot.com/

Anonymous said...

KOMEN. MELAYU BODOH. SUKA FITNAH / HASAD DENGKI / AKU SOKONG DAP BAGI CINA AJAR MELAYU BODOH NI. BAIR JADI KULI SELAMANYA.

Anonymous said...

KOMEN AKU. MELAYU BODOH SUKA FITNAH / HASAT DENGKI / JATUH MELAYU. AKU SOKONG CINA DAP BIAR AJAR MELAYU BODOH INI JADI KULI SELAMA NYA,

Anonymous said...

KOMEN. BAGUS MELAYU BODOH. SUKA FITNAH / HASAD DENGKI. MEREKA SUKA JADI KULI CINA. MALAYU BODOH SUKA JATUH MELAYU.

Anonymous said...

BAGUS. MELAYU BODOH PENGKIANAT BANGSA / ISLAM. BIAR DAP JADI KETUA. AJAR MELAYU BODOH INI JADI KULI.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

SEBENARNYA MELAYULAH YANG
MENGAJAR MELAYU JADI KULI.

SEKARANG MANA2 INDIVIDU YG MEMILIH
UNTUK MEMASUKI PENGSWASTAAN DIDALAM
JABATAN TELEKOM, POS, TNB, JBA KINI
TELAH MENERIMA IMPAKNYA. APABILA
MEREKA BARU SEDAR MEREKA TELAH KEHILANGAN WANG PENCEN.

SIAPA KAH YANG UNTUNG DAN RUGI DIDALAM SKIM PENGSWASTAAN INI.

LIHAT SAHAJA GAJI CEO TELEKOM MENCECAH 100 RIBU RINGGIT SEBULAN,
BEGITU JUGAK BOS PUNCAK NIAGA DISELANGOR, MENCECAH 400 RIBU RINGGIT SEBULAN, NAMUN PARA PEKERJA YANG MEMILIH UNTUK SKIM PENGSWATAAN
DAH TAK ADA LAGI PENCEN.

YG MEREKA MAMPU KELAK UNTUK MENERUSKAN HIDUP SELEPAS PENCEN ADALAH MENGISI BORANG DIJABATAN KEBAJIKAN, SEBAGAI PEMINTAK SEDEKAH
DIBUMI SENDIRI.

HEBATNYA UMNO.
SIAPA TIPU SIAPA

Anonymous said...

anon 9.30 tu mcm org bodoh... dok maki org yg tak kenal pun sama diri engko tu.... dia org amin jenuh mencari la nnt di akhirat

Anonymous said...

Sebagai orang lama dlm bidang laman web ni, saya rasa penggunaan Marquee bergerak dlm PDO tak perlu. Selain membaham memori PC, ia menyakitkan mata pengunjung. Terima kasih.

Malaysia Hits said...

Pahang daily amat terkehadapan di dalam memapar berita terkini politik negara..

Himalaya Viagra said...

Himalaya Viagra, apa punca kematian?

Anonymous said...

Kalau pun DSAI tu kaki liwat... carilah dan plan utk dapat bukti dengan 4 orang saksi yang beriman (ramai ustaz kat malaysia ni, pakai SB polis, tentera elit kita yang terror2).... Dalam islam pun ada sebut, kalau kita tak suka kat dia atau dia pengacau bangsa dan agama, bukan dengan cara mengaibkan dia dgn cara tuduhan yg tiada 4 org saksi kukuh.... Tangkap je DSAI cara ISA and sumbat dalam penjara kemunting, bukan dengan cara mengaibkan nya dengan kes liwat yang tiada bukti kukuh dari segi islam... apa lah kau orang ni... bertekak sesama sendiri dgn tak kena asasnya... sokong je lah sapa yang memerintah sekarang.... Aku pun pening laaaaa

«Oldest ‹Older   201 – 249 of 249   Newer› Newest»
PERINGATAN: KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DI BUAT DALAM BLOG INI. IA ADALAH PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN BERKENAAN DAN TIDAK SEMESTINYA MENGGAMBARKAN PENDIRIAN KAMI. SEGALA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DISIARKAN MENJADI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN TERBABIT. HARAP MAKLUM ~ ADMIN
[ Klik DI SINI Untuk Belajar Membaca Al-Quran Digital Online ]