pahangdaily pahangdaily Author
Title: Radioaktif: ABIM Pahang Pandang Berat Tentang Kenyataan MB Dan Gesa Di Adakan Dialog Dengan Wakil-Wakil Masyarakat Serta NGO Yang Terlibat !
Author: pahangdaily
Rating 5 of 5 Des:
KUALA LUMPUR, 31 Mac - Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) memandang berat kenyataan Menteri Besar Pahang, Dato' Sri Adnan ...

KUALA LUMPUR, 31 Mac - Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) memandang berat kenyataan Menteri Besar Pahang, Dato' Sri Adnan Yaakob yang menyatakan pembinaan kilang pemprosesan sisa radioaktif di Gebeng, Kuantan adalah selamat serta tidak menjejaskan keselamatan penduduk persekitaran. Sehubungan itu, Timbalan Presidennya, Amidi Abd Manan (foto) menggesa Kerajaan Negeri Pahang mengadakan dialog dengan wakil-wakil masyarakat setempat dan NGO-NGO yang membantah pembinaan kilang terbabit. “Dialog ini amat perlu untuk mencari titik persefahaman di sebalik percanggahan serta perbezaan pandangan yang diutarakan kedua-dua belah pihak,” ujarnya. ABIM juga, katanya turut menyarankan kerajaan negeri memahami kerisauan dan kebimbangan rakyat terutama sekali di kawasan Perindustrian Gebeng dan sekitarnya. Katanya, kerisauan itu sebenarnya tidak boleh diketepikan begitu sahaja terutama sekali setelah tragedi kebocoran radioaktif yang melanda Jepun baru-baru ini, dan suatu ketika dahulu di Tasik Bukit Merah, Perak. “Merujuk konteks tragedi Bukit Merah, kita telah menyaksikan kesan-kesan yang terpaksa dihadapi oleh masyarakat setempat meskipun pada suatu ketika telah menerima jaminan keselamatan daripada pihak-pihak berkenaan terutama sekali Kerajaan Negeri Perak,” ujarnya.

[Beliau menambah, adalah menjadi harapan menerusi pertemuan itu nanti, kedua belah pihak akan sama-sama menemukan kebenaran untuk membolehkan keputusan akan diambil dapat menjamin kepentingan bersama dan yang paling utama kepentingan generasi akan depan. Dalam hal ini, ujarnya ABIM sedia menawarkan diri sebagai platform perantaraan dan perbincangan di antara kedua belah pihak. Menurutnya lagi, kelestarian alam dan kelangsungan generasi bukanlah satu isu yang sewenangnya boleh dijadikan modal politik untuk pihak tertentu mengejar dan mempertahankan kepentingan pihak tertentu. Justeru, katanya proses dialog dan perbincangan seharusnya dibudayakan agar sebarang perancangan serta perlaksanaan sesebuah dasar dapat dilaksanakan tanpa mengabaikan kepentingan pelbagai lapisan masyarakat yang akan terlibat].

Advertisement

Post a Comment

Anonymous said... Friday, April 01, 2011 9:39:00 AM

silapnya kita tak nak terima pengajaran yang Allah tunjukkan atas tragedi gempa n tsunami d Jepun. Pemimpian politik sentiasa mengatakan ridoaktif tak bahaya kapada manusia n alam sekitar. D jepun cakap cam tu, russia cakap cam tu d mana2 pun yang ada kuasa nuklear cakap cam tu, sama dengan dato nan cakap, menteri2 cakap, sat lagi dia orang ni mati, yang tinggal anak2 cucu kita.
soal dia sapu duit tu tak sah cita, kita tak nampak, agak2 je, sama gak dengan fitnah. Yang penting salamatkan bumi ini untuk genarasi masa depan, anak cucu kita.

Anonymous said... Friday, April 01, 2011 9:49:00 AM

Betul... Setuju.. Sekarang selamat, mungkin nnt xselamat.. Ada byk lg cr nk dptkn duit untuk negara..

Anonymous said... Friday, April 01, 2011 10:15:00 AM

Mari aku ceritakan balik, tayangan video telah dilakukan oleh trio Dato’ T. Rakaman tersebut antara lain memaparkan rakaman video dari empat [4] penjuru. Walaupun berwarna hitam putih tetapi ianya amat amat jelas. Rakaman adegan seks bermula dengan kelibat Al Jub telahpun berada di dalam bilik.

Pada ketika itu, Al Jub diperhatikan memakai jaket kain yang sering dipakainya dalam beberapa program yang dihadiri. Turut kelihatan adalah sebahagian daripada tubuh Dato’ T. Apabila Dato’ T keluar daripada bilik tersebut, Al Jub telah masuk ke bilik air untuk salin pakaian.

Dia kemudiannya keluar daripada bilik air dengan memakai tuala putih labuh sampai ke buku lali sambil mengelap badan. Sementara perempuan China Doll tersebut pula mula menanggalkan pakaiannya satu persatu, perrgghhh, seksi tu kata member aku ni.

Apabila perempuan China Doll tersebut telah berbogel, Al Jub telah kissing perempuan China Doll sambil berdiri. Mereka kemudiannya berbaring di atas katil. Perempuan China Dol tersebut berbaring di sebelah Al Jub. Al Jub dengan penuh kerakusan kemudiannya terus memeluk dan mencium mulut serta muka perempuan China Doll tersebut. Dema kissing bro, pergggh.

Selepas itu, perempuan China Doll tersebut telah melakukan “blowjob” kepada Al Jub. Punya la rakusnya al jub ni, dia tolak habis anunya ke dalam mulut china doll tu hinggakan china doll tu lari meluru ke bilik air sebab nak termuntah. Mungkin ada kunyit terletak sikit kat anu Al Jub. Tu yang nak termuntah. Perlakuan tersebut amat jelas dan menyebabkan semua yang menonton video tersebut terperanjat. Selepas selesai “blowjob”, perempuan China Doll tersebut telah memakaikan Al Jub dengan kondom. Bukan setakat kondom, dia sapulah sikit minyak pelincir, mungkin bukan KY Jelly tapi pastinya minyak pelincir ler.

Perasa apa kawan aku tak pasti kerana video tu hitam putih. Al Jub kemudiannya terus melakukan hubungan seks dengan perempuan China Doll tersebut dengan melakukan pelbagai posisi seperti doggie, moon walker dan goyang gerudi, phewwiiit. Al Jub hanya berhenti selepas air maninya terkeluar, haaa, haaa Al Jub mengerang.

Tapi dalam video tu kawan aku tak dengar suara tau. Cuma imiginasi aku saja ni, he he he. Nak bagi hangpa stim saja. Sebaik sahaja selesai, Al Jub buka kondom di atas katil (mesti ada banyak DNA terlepas tu). Dia kemudiannya membersihkan anunya dengan tisu. Masa dia bersihkan anunya, anunya masih tegang wooooooo.

Harami betul Al Jub ni. Paling menggelikan hati kawan aku ialah, Al Jub telah menggulung tisu di sekeliling anunya sambil berjalan di dalam bilik. Perlakuan jijik ini juga amat jelas menerusi rakaman video yang disiarkan, betul, kawan aku tak tipu.

kemudian Al Jub masuk bilik air. video yang satu lagi tunjukkan perempuan China Doll tu sedang mengaru badannya termasuk bontot dia, gatal bro banyak pijat mungkin pasal tempat mereka intercourse iaitu jenis muraahhhhhh punya kot. Mat Bangla pun boleh lampiaskan nafsu dia kat situ.

Semasa hendak keluar dari bilik air, Al Jub sempat meraba buah dada perempuan Cina tersebut sekali lagi sambil tersenyum. Masa tu depa bertembung di bilik air. Selepas itu, mereka berdua telah mengenakan pakaian masing-masing sebelum keluar daripada bilik tersebut. Korang tak teruja ke dengan kehebatan Al Jub.?

Anwar mengenakan seluar dalam ala-ala Mr Beannya jenama scuba, aku agak je ni, masa dia pakai seluar dalam tu, kawan aku cakap dia punya ANU masih lagi tegang beb. Ilmu sesat apa la yang dia pakai gamaknya kan.? Aku bukan apa lepas kawan aku ni cerita, aku rasa kesian betul dengan penyokong-penyokong dia yang percaya dia membabi buta ni! Kalau la mereka ni yang tengok video tu, tah la aku pun tak tau nak kata apa lagi dah!

Alasan Anwar bahawa lelaki di dalam video tersebut yang berperut buncit langsung tidak boleh diterima kerana memang kebiasaanya lelaki apabila membuka baju agak berbeza berbanding semasa memakai pakaian. Paling menghairankan bagaimana Anwar boleh membuat komen sedangkan dia belum menonton video tersebut lagi...yalah sebab dia pelakonnya kan? - PARPUKARI

Anonymous said... Friday, April 01, 2011 4:42:00 PM

senyap jer penyokong kaki jubur...

 
Top