Waktu Solat Di Kuantan : Imsak: 5:51 AM Subuh: 6:01 AM Syuruk: 7:17 AM Zohor: 1:22 PM Asar: 4:34 PM Maghrib: 7:23 PM Isyak: 8:32 PM
Lazada Philippines
061114 Sertai Bisnes100.com, Cepat..Projek Buat Duit Terhebat Alaf Baru !! DISINI
KREW PENERBITAN PAHANG DAILY ONLINE (PDO) MENGUCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH KEPADA PARA PEMBACA YANG TERUS MEMBERI SOKONGAN KEPADA PORTAL RAKYAT INI


March 28, 2012

Panas: Datuk Nalakarupan Dakwa Anwar Ibrahim Mempunyai Hubungan Sulit Dengan Isteri Azmin!



Presiden Parti India Malaysia (MUIP) Senator Datuk Nallakaruppan bertegas tidak akan mengubah pendiriannya dalam membuat pertuduhan terhadap Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa merupakan seorang Biseksual. Beliau berkata tindakan penyokong Anwar yang telah membuat ugutan terhadapnya agar menghentikan segala tuduhan-tuduhan beliau langsung tidak akan dipedulikan malah telahpun menyerahkan perkara tersebut kepada pihak polis. Beliau Juga berkata Anwar ada hubungan dengan isteri Ahli Dewan Undangan Bukit Antarabangsa Azmin Ali, iaitu Shamsidar Taharin.

24 Komen Skrg, Sila Berikan Komen Anda Di Sini:

Anonymous said...

Tak panas pun...Citer pitenah lama....tak ada modai dah....

Anonymous said...

kalau dah org kafir....tulah kerja fitnah org...nak robohkan rumahtangga org ....agenda lain tak ada.cubalah tengok masaaalah negara,penyelewangan,rasuah,aku dah naik menyampah walaupun aku bukan ahli mana mana parti politik.tapi aku benci kenapa suka sangat jatuhkan maruah org dah tak ada adea lain ke?

Rahmat said...

Dia ni mmg pariah karala haramjadah...pukimak punya kling,mmg btul kata orang,kling mmg macam lalang

Anonymous said...

Lu betul punya PARIA NalaKurap ! Lu betul2 minum TODI punya Paria. Lu kalu tarak sokong umno,lu punya peluru simpan dalam sudah lama tali gantung pigi dia. Orang selupa lu jual bini pun talak helan, sikit gertak sama umno sudah takut mati, belakang pusing cerita, lu betul2 babi Kurap punya india.

Anonymous said...

Anonymous(2nd comment) tak gi sekolah kot. Fitnah menfitnah ni memang kerja orang kafir lah . Murni sungguh orang islam ya!

Anonymous said...

anih nya Nalla kafir tu buat fitnah yang ngaku Islam tu dok bantu.

Anonymous said...

Ingat pepatah melayu kalu jumpa ular dengan keling bunuh nalar kurappan dulu.....adei ariwalek....ceh!!!!!!

Anonymous said...

Yang tukang sokong dan tukang canang sama je macam keling ni. Berkhayal & bermimpi rasa diri islam kot?

Anonymous said...

cerita dah basi nak di ulang tayang bodoh punya karuppan, MUTAL PAILEH tarak baca kah jgn lu mahu hidup bikin cerita bohong lg mcm itu katak2 sana lompat sini lompat mahu cari wang, yg tukang sokong adalah juak2 dan pencacai umnongok yg bangang lg bertambah dungu mcm unta baghdad dah.

Anonymous said...

Apa yang dibuat oleh Nallakaruppan tidak lain hanyalah untuk melaksanakan kerja sabotaj yang dirancang oleh pemimpin UMNO Baru agar kerjaya Anuar terganggu. Upah dah ambil dulu buat bayar hutang tanah, sekarang kena buat kerjalah pulak.

Persoalannya apakah yang dituduhnya itu mempunyai bukti atau sekadar fitnah semata-mata sama seperti liwat I dan liwat II sehingga mereka mencabar Anuar membawanya kemahkamah ?

Kalau benar apa yang didakwa oleh Nallakaruppan itu sudah pasti kes itu sudah lama digunakan tapi sebaliknya sekarang baru nak timbulkan kes tersebut.

Kita jangan lupa polis, SPRM,peguam negara dan hakim dalam mahkamah boleh dibeli malah boleh dibida seperti barangan lelong, sesiapa yang boleh bagi harga tinggi maka dia menang. Dalam kes politik puak yang disebutkan itu akan berpihak kepada pencacai UMNO Baru.

Walaupun begitu, kalau dilihat pada mata Nallakaruppan ketika membuat sidang akhbar sebenarnya dia dalam ketakutan. Mungkin juga kerana keadaan BN yang tidak menentu, kalau menang dalam pilihanraya nanti, dia selamat tapi kalau BN kalah kemana nak lari ?

Kumpulan pencacai dan pemimpin UMNO Baru mungkin tidak membaca isyarat yang diberikan oleh rakyat bahawa mereka mahu malaysia baru yang bebas dari penipu, penyamun, perompak dan samseng yang berselindung dalam dunia politik.

Kalau Mohd. Najib yang telah dibuktikan bersubahat makan duit komisyen kapal selam kemudian dikaitkan pula dengan pembunuhan Altantyu tapi masih ada orang menyokongnya jadi perdana menteri.... Siapa peduli Anuar dengan biseksual....

Kencing berdiri yang tidak pernah berbasuh ada hati nak cerita tentang kebersihan pada orang.... pergi mampuslah luuu!

Anonymous said...

Dari jauh penuh Kesedihan.

"Kumpulan Anti Anwar" konon.Tengok wajah kebanyakkan orang Islam...cuma sekerat dua wajah "Keling".Kenapalah sesama Islam begitu sekali "bermusuhan dengan seorang insan Allah yang kerdil bernama Anwar"?.Seluruh umat di alam maya ini DIMINTA untuk membenci Anwar...Bayangkanlah kalau anda sendiri yang empunya badan menerima "tekanan musibah fitnah" yang tak habis2 ini?.Kenapa tak DIGALI DAN BONGKAR SAJA SELURUH KEJELIKAN KEHIDUPAN DSAI SEJAK BELIAU LAHIR SEHINGGA HARI INI?? Mungkin itu boleh MENTENTERAMKAN KEHIDUPAN KUMPULAN ANTI ANWAR INI...Semoga Allah SWT terus memberi Kesabaran dan Kerahmatan yang berkekalan kepada manusia kerdil bernama ANWAR IBRAHIM. Dipermudahkan oleh ALLAH SWT segala urusan mu DSAI. AMIN....

Anonymous said...

NI SEMUA BUKAN SOAL ANWAR!!!KAmi DI PR Bersatu Untuk TUMBANGKAN BN dalam PRU13..BN Banyak Merugikan Negara dan Rakyat..serang la mcmanana pun,hatta anwar letak jawatan sebagai ketua pembangkang pun kami junjung PRINSIP ABU!hahhaha..ASal Bukan Umno dan ROSMAH..

Anonymous said...

Nak elakan fitnah ni senang je.Min bawa anak yg berkaitan buat ujian DNA secara telus.Anak Min ke anak Nuar budak tu.Dah berpuluh tahun tanggung malu,patutnya Min buat lah sesuatu,lagi pun kalau di biar macam ni,malu budak tu,mana nak simpan muka.Elok sangat Min dan Nuar bertindak JANTAN menamatkan apa yg dikatakan 'fitnah' ni.Kata orang tua-tua BERANI KERANA BENAR TAKUT KERANA SALAH.

Para penyokong pun patut sangat desak Min buat ujian ni.Tak perlu marah-marah pada Nala,entah-entah Nala betul.

Bagi saya saya dah dengar benda ni secara jelas dari adik Min sendiri dari A to Z,macam mana Nuar berulang alik kerumah Min ketika ketidaaan Min kerana berkursus di US pun diceritakannya,saya dengar je .He,he nampak macam betul je citer tu .Ada persamaan apa yg di ceitakan oleh Nala dgn adik Min tu.Aku dah naik geli tengok Nuar dgn Min ni,geli juga tengok Sidar ngan WA.Ada juga maknusia macam mereka ye ,tak sangka.

Anonymous said...

Memang le jlas.. adik azmin manusia haramjadah sanggup fitnah bini abang kandung sedarah sedaging, satu ibu satu bapak, sedangkan hidup dia macam sundal dia tak pernah check pulak, asal dapat habuan amno yg tak seberapa fitnah abang kandung sendiri...manusia jenis apa ni ????
Si Paria pukimak tu - kita tak le berapa heran sangat, kalau tak kerana terutang budi ngan amno...terlepas dari tali gantung simpan peluru haram - tak terbaca dia statement karangan amno no 2 ni... amno pun lagi tak berguna perguna kan keling paria nak malukan air muka orang islam...HARAMJADAH PUNYA MANUSIA !!!

Anonymous said...

Yg bersongkok putih dlm video ni lagi haramjadah....terangguk angguk dengar celupar lucah fitnah keling haramjadah tu !!!! sial punya melayu bangsa hitam hina maruah islam melayu dia sedap2 jer terangguk angguk - BARUA PUNYA LEBAI AMNO !!!

Anonymous said...

Daripada menuduh adik Min tu sundal,lebih baik cek betul-betul perangai Sidar ngan Nuar.Tuduh orang sundal tak berdosa ke?.Fatwa ularmak Pas,hanya tuduh org PR je berdosa,tak gitu?.

Bebudak PR otak tak pandai guna,yg mereka boleh sebut fitnah,fitnah,fitnah.Siasat sendiri tak mahu,pakai otak tak mahu.Kau orang jangan marah pada adik Min tapi marahlah pada Min yg tak mahu buat ujian DNA utk menamatkan 'fitnah'.

Kat rumah khabarnya Min ni herdik je bini dia ,tak sanggup tengok muka pun.Kalau tengok terbayang tengah main ngan Nuar agaknya.Alamak sakit jiwa,tapi nak wat cam mana dah banyak termakan budi Nuar,wang berjuta-juta di salaurkan kepoket Min hasil arahan Nuar pada kroni-kroninya.Kali pertama Min bawak balik cash beratus ribu menggelatar tangan,pemberian kroni Nuar kat Serawak.

mahaza said...

Harap yang sibuk sama tokok tambah dan sibuk suruh buat DNA tu rujuk kembali kes Liwat #1 dimana DNA telah diambil dan disahkan anak-anak Azmin adalah anak-anak Azmin. Mungkin yang pandai komen masih belum lahir pada 1998 atau baru belajar bertatih?

Anonymous said...

KEPADA SEMUA MUSLIM ,FITNAH ANUAR INI TELAH BERTAHUN DI HADAPI SEGALA JENIS FITNAH TELAH DILEMPARKAN, MEREKA UNGKIT KEMBALI,SUPAYA SENTIASA DI SEGARKAN ISU UNTUK MENGAIBKAN ANUAR.DAN SEKARANG ADIK AZMIN SENDIRI BERSEKONGKOL. BILA NAFSU MENGATASI IMAN INI LAH AKIBATNYA.. PULUS PUNYA PASAL...UMNO DAH SAMPAI PENGHUJUNG DAN MERESTUI SEGALA KERJA JAHAT.. INGAT LAH SIKSAAN ALLAH AMAT PEDIH. ISTIGHFAR DAN INSAF SERTA BERMUHASABAH LAH.. BANYAK2....

Anonymous said...

Puh, puh puh ustaz Amno dah dah bagi lecture songsang pada jam 8:50:00 AM, dgn nas dan dalil yg paling qataei' bawah sikit dari paras nabi

"Kat rumah khabarnya Min ni herdik je bini dia ,tak sanggup tengok muka pun.Kalau tengok terbayang tengah main ngan Nuar agaknya.Alamak sakit jiwa,tapi nak wat cam mana dah banyak termakan budi Nuar,wang berjuta-juta di salaurkan kepoket Min hasil arahan Nuar pada kroni-kroninya.Kali pertama Min bawak balik cash beratus ribu menggelatar tangan,pemberian kroni Nuar kat Serawak."

Dia ni klas atas sikit Ayah Pin
sebab dalam seluar org pun dia dah nampak, ayah pin pun tabik dia nih.

Anonymous said...

Mahaza,

Kau yg kena cek fakta.Sampel darah yg di ambil tidak di gunakan utk pemereksaan dna berkaitan,sebab ianya di ambil utk tujuan lain.Dr. Zahari enggan menggunakannya kerana menyalahi peraturan.DNA tersebut belum di pereksa secara telus.

Anonymous said...

UMNO SANGGUP GUNA PARIA UTK jatuhkan DSAI..maknanya UMNO lg paria....haa haa...orang muda lembah pantai bercakap ni..nk gsduh kaa!!!

Anonymous said...

BAPAK AYAM LAYAK KE JADI SENATOR? PRINSIP APA JADAH?

anuar abadi said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

HIDUP MELAYU ! konon.. Umno, korang tak payah la nak guna perkataan MELAYU semata2 untuk rembat duit KERAJAAN MALAYSIA dan jatuhkan maruah orang melayu sendiri..elok pun kawan ngan PARIA tuh!

[ Klik DI SINI Untuk Belajar Membaca Al-Quran Digital Online ]

web page counter