IKLAN BISNES ANDA DI PAHANG DAILY ONLINE (PDO) SEKARANG !!

Penyokong PH Desak Kerajaan Ambil Tindakan Ke Atas UAI !


KECOH… Penyokong Pakatan Harapan (PH) mendesak kerajaan “Malaysia Baharu” ambil tindakan segera ke atas penceramah agama terkenal, Ustaz Azhar Idrus yang lebih popular dengan panggilan UAI.

Ia berikutan rakaman video ceramah UAI mengenai isu lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) yang tersebar di media sosial baru-baru ini dilihat seolah-olah mengkritik kerajaan “Malaysia Baharu” PH.
Seorang penyokong PH menggunakan akaun Facebook Harath Omar berkata, orang ramai yang menyokong PH wajar membuat laporan polis ke atas UAI bagi memberi pengajaran kepada penceramah agama itu.
“Mungkin ramai-ramai kita buat laporan polis dan minta menteri agama saman UAI. Kasi ajar sama ini syeikh,” katanya di Facebook
Pemilik akaun Facebook Ihsan Ahmad berkata, kerajaan PH perlu bertegas dan tidak terlalu memberi muka kepada penceramah agama tersebut.
Penyokong PH menggunakan akaun Facebok Azhar Jusoh pula berkata, orang ramai tidak sesuai mendapatkan ilmu agama daripada UAI yang dianggapnya sebagai lebai.
Pemilik akaun Facebook Gaban Ruz pula menegaskan, UAI menjelaskan tentang bab hukum Islam secara sesuka hati.
“Main bedal je jawapannya tanpa ada rujukan yg sahih. Malaysia dah ada Dr.Maza n the geng. Elok rujuk ulama-ulama yang lebih alim dalam bidang agama,” katanya.
UAI dalam ceramahnya menjelaskan kemungkaran yang sedang dicuba diangkat di Malaysia termasuk LGBT sekarang ini disebabkan kesilapan umat Islam yang mengundi dalam PRU-14 pada 9 Mei lalu.
Penceramah agama itu malah menegaskan perkara-perkara dilaknati Allah SWT yang sedang dijulang di negara ini adalah balasan terhadap umat Islam kerana memberi sokongan yang tidak sepatutnya pada PRU-14.
Beliau berkata demikian selepas disoal oleh seorang peserta ceramahnya mengenai hukum menteri “Malaysia Baharu” yang menyokong golongan LGBT secara terang-terangan.  #sumber

15 Komen Skrg, Sila Berikan Komen Anda Di Sini:

Anonymous said...

Dan (terhadap) para wanita yang mengerjakan perbuatan keji, hendaklah ada empat orang saksi di antara kamu (yang menyaksikannya). Kemudian apabila mereka telah memberi persaksian, maka kurunglah mereka (wanita-wanita itu) dalam rumah sampai mereka menemui ajalnya, atau sampai Allah memberi jalan yang lain kepadanya.

Para utusan (malaikat) berkata: "Hai Lut, sesungguhnya kami adalah utusan-utusan Tuhanmu, sekali-kali mereka tidak akan dapat mengganggu kamu, sebab itu pergilah dengan membawa keluarga dan pengikut-pengikut kamu di akhir malam dan janganlah ada seorang di antara kamu yang tertinggal, kecuali istrimu. Sesungguhnya dia akan ditimpa azab yang menimpa mereka karena sesungguhnya saat jatuhnya azab kepada mereka ialah di waktu subuh; bukankah subuh itu sudah dekat?".

Maka tatkala datang azab Kami, Kami jadikan negeri kaum Lut itu yang di atas ke bawah (Kami balikkan), dan Kami hujani mereka dengan batu dari tanah yang terbakar dengan bertubi-tubi

Perempuan yang berzina dan laki-laki yang berzina, maka deralah tiap-tiap seorang dari keduanya seratus kali dera, dan janganlah belas kasihan kepada keduanya mencegah kamu untuk (menjalankan) agama Allah, jika kamu beriman kepada Allah, dan hari akhirat, dan hendaklah (pelaksanaan) hukuman mereka disaksikan oleh sekumpulan dari orang-orang yang beriman.

Laki-laki yang berzina tidak mengawini melainkan perempuan yang berzina, atau perempuan yang musyrik; dan perempuan yang berzina tidak dikawini melainkan oleh laki-laki yang berzina atau laki-laki musyrik, dan yang demikian itu diharamkan atas orang-orang yang mukmin.

cegah bukan duk galak lagi

janagn kesian kat puak yang lakukan maksiat ni
Allah pung tak kesiang kat puak ni
manusia pulak nak tunjuk lagi penyayang dari Allah
ramai manusia ni boddoh angkuh suka lawang hukum Allah

jalilnor said...

mulut arjuna lias ni bau tempayan bangkai. kau kata penyokong PH yg demokratik sangat freedom of speech kunun ... atau kau pembenci islam ??

Anonymous said...

Apa fitnah dalam ceramah Ustaz Azharrrrrrr? Kalau Ustaz Azhar Idrus sudah gagal berdakwah dan sebar Islam, Ustaz Azhar Idrus cuba ceramah kelompok maknyah macam Ustaz Ebit Liew. Daripada memfitnah dalam surau dan masjid dan sebar kebencian, sebarlah kasih sayang dan menarik golpongan LGBT kepada fitrah. Mengapa Ustaz juga memfitnah dan tidak buat kerja dakwah Ustaz?

Anonymous said...

Kerja Ustaz jika melaknat dan mengAzhabkan manusia lain sahaja lebih baik Allah SWT turun ayat hukum dan celaan semata-mata. Tak perlu ada satu ayat Maha pemurah dan Maha penyayang. Ke guaner Ustaz? Tanya saja.

Anonymous said...

UAI maki hamun maknyah. Maknyah maki hamun UAI. Islam maki hamun. Kahkahkah!

Anonymous said...

suara babi-babi pondan celaka laknat haram jadah dan mula bangkit kah kah kah sebab apa yang dikutuk oleh seluruh penentang LGBT bukan setakat UAI je tetapi semua manusia yang normal pasti akan membenci kat puak-puak kaum terlaknat ni memang terkena sangat kat muka diorang yang takde maruah lebih hina dari babi hutan/anjing gila dan patut di bakar hidup-hidup kah kah kah amacam sedar diri tak siapa korang yang menyokong LGBT (Laknat Gampang Binatang Terkutuk ) kah kah kah gelaran itu pun sebenarnya dah cukup baik untuk korang ptuih!!

Anonymous said...

LGBT bukan Lebai Gagah Bini Tiga? Lagi Genit Bini Terakhir?

Anonymous said...

Walau kawin tiga tapi ianya halal satu ikatan halal ye adik adik gay lesbianism trandganfer itu semua products luar bukan products Islam ataupun melayu ketaksupan budaya itu merosakan moral sesuatu bangsa ia budaya sekular jika kita melayan golongan ini dari pada awal issuenya tandas lama lama kawin sejenis menuntut hak hak mereka sedangkan dlm Islam menegah tabiat lgbt ini tapi bagaimana pun memulihkan golongan ini adalah harus memulihkan dari segi moral sivic pendidikan agama sedari awal tentang kehidupan asal dan usuliyin manusia itu sendiri oleh yang demikian saya yang menolak budaya lgbt dan mewartakan golongan lgbt sesat akidahnya

Annie Joe said...

BAGAIMANA AKU MUNGKIN A VICTOR SELEPAS BANYAK YANG MEMBERIKAN BANYAK MEMENUHI PINJAMAN.

Saya berasa sangat diberkati dan terpenuhi. Saya enggan memohon pinjaman yang saya dengar tentang talian kerana segala-galanya seolah-olah terlalu baik untuk menjadi kenyataan, tetapi saya yakin & terkejut apabila kawan saya di tempat kerja saya mendapat pinjaman daripada Progresive Loan INC. & Kami berdua mengesahkannya dan saya juga terus maju untuk memohon, hari ini adalah pemilik syarikat yang bangga dan membuat wang untuk keluarga saya dan ibu yang bahagia. Baiklah aku Annie Joe dengan nama dari Pauls Valley, Oklahoma. Sebagai ibu tunggal dengan tiga anak, sukar untuk mendapatkan pekerjaan yang dapat menjaga saya dan anak-anak saya dan saya mempunyai banyak bil untuk membayar dan membuatnya terburuk saya mempunyai kredit yang buruk jadi saya tidak dapat memperoleh pinjaman dari mana-mana bank. Saya mempunyai ideal untuk memulakan perniagaan sebagai stylist rambut tetapi tidak mempunyai modal untuk memulakan, Mencoba semua jenis bank tetapi tidak berfungsi sehingga saya dirujuk oleh rakan sekerja saya untuk iklan peminjam yang beradab untuk memberi pinjaman pada 2 % kadar bunga. Saya menghantar mereka mel menggunakan alamat e-mel rasmi mereka (progresiveloan@yahoo.com) dan saya mendapat balasan serta-merta dan pinjaman saya telah diluluskan, dan saya diarahkan ke laman web Bank di mana saya mengeluarkan pinjaman saya terus ke akaun saya. Untuk memotong cerita pendek saya bangga dengan syarikat stylist rambut saya dan berjanji untuk memberi kesaksian kepada dunia bagaimana hidup saya berubah .. Jika anda memerlukan apa-apa jenis pinjaman, saya menasihatkan anda menghubungi Progresive Loan INC dan diangkat secara kewangan E-mel: progresiveloan@yahoo.com ATAU Call / WhatsApp: +16626183756, anda boleh juga melawat: Laman web: https://progresivefunding.wordpress.com




AMISHA said...




Saya selalu berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan peminjam yang meminjamkan uang tanpa membayar terlebih dahulu.

Jika Anda mencari pinjaman, perusahaan ini adalah semua yang Anda butuhkan. setiap perusahaan yang meminta Anda untuk biaya pendaftaran lari dari mereka.

saya menggunakan waktu ini untuk memperingatkan semua rekan saya INDONESIANS. yang telah terjadi di sekitar mencari pinjaman, Anda hanya harus berhati-hati. satu-satunya tempat dan perusahaan yang dapat menawarkan pinjaman Anda adalah SUZAN INVESTMENT COMPANY. Saya mendapat pinjaman saya dari mereka. Mereka adalah satu-satunya pemberi pinjaman yang sah di internet. Lainnya semua pembohong, saya menghabiskan hampir Rp35 juta di tangan pemberi pinjaman palsu.

Pembayaran yang fleksibel,
Suku bunga rendah,
Layanan berkualitas,
Komisi Tinggi jika Anda memperkenalkan pelanggan

Hubungi perusahaan: (Suzaninvestment@gmail.com)

Email pribadi saya: (Ammisha1213@gmail.com)

Anonymous said...

Barua-barua liberal dan kafir harbi sedang meroyan histeria menyalak memaki hamun ulama Islam dan pendakwah Islam kerana perjuangan Islam menjadi halangan kepada semua usaha puak munafik liberal dan puak kafir harbi untuk menyesatkan umat Islam dan melemahkan Islam.

Anonymous said...

Puak LGBT adalah makhluk yang tidak bermoral dan bodoh sombong yang berani menentang perintah Allah dan RasulNya kerana puak LGBT ini adalah makhluk yang menyembah nafsu serakah mereka sendiri. Aktiviti LGBT akan memusnahkan prinsip moral melalui aktiviti yang tidak bermoral.

Bahkan puak LGBT ini adalah penyumbang terbesar penyakit-penyakit kelamin yang berbahaya seperti AIDs, HIV, Siflis, Gonorrhea dll yang mengancam dan memusnahkan keluarga dan masyarakat dan negara.

Malangnya masih terdapat puak LGBT yang meletakkan otak mereka pada lutut mereka sendiri dan selipar Jepun di atas kepala mereka maka tiada perbezaan antara mereka dan haiwan ternakan!!!

Bahkan mereka lebih buruk dan sesat dari haiwan ternakan kerana mereka menghalalkan LGBT yang telah diharamkan oleh Allah dan RasulNya. Mereka tersangat sesat kerana mereka berani menentang perintah Allah dan RasulNya.

Maka Allah dan RasulNya telah melaknat LGBT dan menyediakan siksaan yang amat pedih untuk puak LGBT jika mereka enggan bertaubat dan meninggalkan LGBT.

Anonymous said...

Woi puak LGBT mangkuk ayun, Allah telah mencipta Nabi Adam (lelaki) dan Hawa (perempuan). Mana LGBT? LGBT tak wujud ! Yang wujud hanyalah lelaki dan perempuan !

LGBT bukan manusia normal kerana LGBT adalah pesakit mental yang mengalami krisis identiti yang dicipta oleh puak LGBT sendiri !

Jika LGBT mahu menentang Allah, kita persilakan puak LGBT berambus keluar dari alam yang telah dicipta oleh Allah.

Kita cabar puak LGBT mangkuk ayun ini mencipta alam mereka sendiri dari tiada menjadi ada. Mampukah mereka melakukannya? Pasti mereka tidak mampu !

hj abu said...


ustaz cari makan macam idrus azhar ni bukanya ulama ,hanya lobai universiti mana dia ni mengaji cuba semak,tak masuk universiti pun menadah ngaji sikit-sikit dikedah lepas tu balik kuala trengganu jadi ulama,yang buat PHD di alazhar pun tak disebut ulama,ni ramai senang 2 panggil ulama habis keliru orang awam yang sangka dia ni alim,banyak ceramah ilmunya boleh dipertikai kesahihannya

Yusrie said...

Haji abu.... dulu2 pun org ngaji pondok je... yg penting berguru... stakat masuk universiti buat (harap2 x copy paste) assignment tentang makanan halal pastu dpt PHD belum tentu lg boleh jd ukama hadis... klu betul ada ustaz bg penerangan x ikut quran hadis dan ijma yg betul repot dan tangkap ke le... mesia ada ramai ustaz berwibawa apa... bkn kondem ustaz yg kita x suka... yg dok kondem ni tah solat ke idak lah... qatam quran ke idak la... tafsir? Klu ustaz ckp tu terkena kat org tersayang pun usah le melenting... ambil iktibar... buka kitab rujuk balik.. cari betul ke tak... bkn terus sembur ikut logik je... org tu bercakap dgn ilmu bkn dgn lutut...

PERINGATAN: KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP KOMENTAR YANG DI BUAT DALAM BLOG INI. IA ADALAH PANDANGAN PERIBADI PEMILIK AKAUN BERKENAAN DAN TIDAK SEMESTINYA MENGGAMBARKAN PENDIRIAN KAMI. SEGALA RISIKO AKIBAT KOMEN YANG DISIARKAN MENJADI TANGGUNGJAWAB PEMILIK AKAUN TERBABIT. HARAP MAKLUM ~ ADMIN
[ Klik DI SINI Untuk Belajar Membaca Al-Quran Digital Online ]